layout3_new.jpg


goPay


Doprava a platba

Platební a dodací podmínky pro Českou republiku

 

 

Možnosti platby:

 

dobírka - platba v hotovosti při předání zboží dopravcem

předem bankovním převodem - bezhotovostní převod na účet prodávajícího

ČSOB - Poštovní spořitelna - 0234588572 / 0300
Fio Banka - 2100222400 / 2010

Údaje k převodu obdržíte na e-mail ihned po ukončení objednávky.

 

 

 

Doprava:

 

Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty.

Balné neúčtujeme.

 

Při nákupu zboží nad 2000,-Kč je doprava zdarma ( doba doručení většinou 1-3 dny od odeslání zboží ).

 

 

Cena dopravy s platbou na dobírku

nákup nad 2000,-Kč - zdarma

nákup do 2000,-Kč - cena 105,-Kč

 

 

Cena dopravy s platbou předem převodem:

nákup nad 2000,-Kč - zdarma

nákup do 2000,-Kč - cena 75,-Kč

 

 

Převzetí zásilky:

 

Při převzetí zásilky od dopravce zkontrolujte neporušenost obalu.

Odmítnutí převzít zásilku z důvodu poškozeného obalu se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží.

Podpisem dodacího listu potvrzujete, že zásilka zboží splňovala veškeré náležitosti a berete na vědomí, že reklamace zboží z důvodu porušení obalu zásilky již není možná.

Nepřebírejte od dopravce takto poškozené zboží, prodávající neručí za poškození dopravou.

V případě, že po doručení zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, obraťte se s reklamací na pobočku České pošty. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv poště.
Po převzetí zásilky zkontrolujte správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky, nebo e-mailem ) informujte pracovníky eshopu.