Doprava a platba
Platební a dodací podmínky pro Českou republiku
Možnosti platby:
dobírka - platba v hotovosti při předání zboží dopravcem
předem bankovním převodem - bezhotovostní převod na účet prodávajícího
ČSOB - Poštovní spořitelna - 0234588572 / 0300
Fio Banka - 2100222400 / 2010
Údaje k převodu obdržíte na e-mail ihned po ukončení objednávky.
Doprava:
Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty.
Balné neúčtujeme.
Při nákupu zboží nad 2000,-Kč je doprava zdarma ( doba doručení většinou 1-3 dny od odeslání zboží ).
Cena dopravy s platbou na dobírku
nákup nad 2000,-Kč - zdarma
nákup do 2000,-Kč - cena 105,-Kč
Cena dopravy s platbou předem převodem:
nákup nad 2000,-Kč - zdarma
nákup do 2000,-Kč - cena 75,-Kč
Převzetí zásilky:
Při převzetí zásilky od dopravce zkontrolujte neporušenost obalu.
Odmítnutí převzít zásilku z důvodu poškozeného obalu se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží.
Podpisem dodacího listu potvrzujete, že zásilka zboží splňovala veškeré náležitosti a berete na vědomí, že reklamace zboží z důvodu porušení obalu zásilky již není možná.
Nepřebírejte od dopravce takto poškozené zboží, prodávající neručí za poškození dopravou.
V případě, že po doručení zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, obraťte se s reklamací na pobočku České pošty. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv poště.
Po převzetí zásilky zkontrolujte správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky, nebo e-mailem ) informujte pracovníky eshopu.