Doprava a platba
Platební a dodací podmínky pro Českou republiku
Možnosti platby:
dobírka - platba v hotovosti při předání zboží dopravcem
předem bankovním převodem - bezhotovostní převod na účet prodávajícího
ČSOB - Poštovní spořitelna - 0234588572 / 0300
Fio Banka - 2100222400 / 2010
Údaje k převodu obdržíte na e-mail ihned po ukončení objednávky.
platba online převodem prostřednictvím platební brány GoPay
GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby.
Platební systém GoPay je licencován a regulován Českou národní bankou jako instituce elektronických peněz a je pod dohledem Ministerstva financí.
Výhoda je v okamžitém doručení Vaší platby a tím rychlejšímu odeslání zboží.
Možnost on-line platby naleznete po ukončení objednávky zde:
Po kliknutí na tlačítko "G" gopay budete přesměrováni na stránky, kde můžete vybrat platbu prostřednictvím elektronického bankovnictví.
Platební metoda - Online platební tlačítka
- přímá platba prostřednictvím elektronického bankovnictví Komerční banky. /
- přímá platba prostřednictvím elektronického bankovnictví České spořitelny. / Servis 24 /
Doprava:
Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty.
Balné neúčtujeme.
Při nákupu zboží nad 1500,-Kč je doprava zdarma v rámci standardního doručení,kterým je doporučená zásilka ( doba doručení většinou 1-3 dny od odeslání zboží ).
Cena dopravy s platbou na dobírku
nákup nad 1500,-Kč - zdarma
nákup do 1500,-Kč - cena 75,-Kč
Cena dopravy s platbou předem převodem:
nákup nad 500,-Kč - zdarma
nákup do 500,-Kč - cena 50,-Kč
Převzetí zásilky:
Při převzetí zásilky od dopravce zkontrolujte neporušenost obalu.
Odmítnutí převzít zásilku z důvodu poškozeného obalu se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží.
Podpisem dodacího listu potvrzujete, že zásilka zboží splňovala veškeré náležitosti a berete na vědomí, že reklamace zboží z důvodu porušení obalu zásilky již není možná.
Nepřebírejte od dopravce takto poškozené zboží, prodávající neručí za poškození dopravou.
V případě, že po doručení zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, obraťte se s reklamací na pobočku České pošty. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv poště.
Po převzetí zásilky zkontrolujte správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky, nebo e-mailem ) informujte pracovníky eshopu.
---------------------------------------------------------------------------------
Platební a dodací podmínky pro Slovenskou republiku
Možnosti platby:
předem bankovním převodem - bezhotovostní převod na účet prodávajícího
Fio banka - 2100222400 / 8330
Převod se uskuteční v EURECH na účet vedený u Fio banky na Slovensku.
Po provedení objednávky obdržíte e-mailem pokyny k převodu a konečnou částku přepočítanou v kurzu banky daný den.
Cena dopravy:
nákup nad 2.000,-Kč - zdarma
nákup do 2.000,-Kč - cena 85,-Kč